فناوری تولید مسواک سفارشی برای دندان ها


بلیزیدنت (Blizzident)، شرکت سازنده مسواک، از نواوری و فناوری و اختراع چاپ یا پرینت سه‌بعدی به‌گونه‌ای نوآورانه استفاده کرده‌است تا دیگر لازم نباشد جلوی آیینه بایستید و مدام مسواک را در دهان‌تان حرکت دهید!

بليزيدنت (Blizzident)، شرکت سازنده مسواک، از نواوری و فناوری و اختراع چاپ يا پرينت سه‌بعدی به‌گونه‌ای نوآورانه استفاده کرده‌است تا ديگر لازم نباشد جلوی آيينه بايستيد و مدام مسواک را در دهان‌تان حرکت دهيد!

سمت مویی اين مسواک جديد که حاوی 400 رشته مو يا پرز است مطابق با دهان هر شخص ساخته شده‌است و به‌همين علت کافی است تا آن‌را مثل دندان مصنوعی در دهان بگذاريد و گازش بزنيد و بعد دندان‌ها را روی پرزها بساييد تا پرزهایی که زوايه 45 درجه دارند طی حدود 6 ثانيه دندان‌های‌تان را تميز و سپيد کنند. به‌علاوه، باتوجه به اينکه تعداد رشته‌ پرزهای اين مسواک 10 برابر يک مسواک معمولی است، می‌تواند حدود يک‌سال برای‌تان کار کند. شرکت سازنده می‌گويد، رشته موها را طوری طراحی کرده تا با محل قرارگيری تک‌تک دندان‌ها هماهنگ باشند. نکته حائز اهميت اين است که هر شخص می‌تواند با توجه به فرم دهان و دندان‌های خود از اين شرکت يک مسواک سفارشی دريافت کند! چگونه؟ نخست بايد از فرم دهان‌ و دندان‌های‌تان يا يک اسکن بگيريد يا يک قالب تهيه کنيد. معمولاً هر دندان‌پزشکی می‌تواند در ازای 75 تا 200 دلار از دهان و دندان‌ها قالب بگيرد. سپس تصوير ديجيتال مدل سه‌بعدی دهان‌‌تان را در صفحه مربوطه در سايت اين شرکت آپلود کنيد تا مسواک شما با استفاده از نواوری و فناوری و اختراع چاپ سه‌بعدی ساخته و برای‌تان فرستاده‌شود. اولين مسواکی که از اين شرکت می‌خريد 299 دلار قيمت دارد و پس از آن برای تعويضش با يک مسواک جديد 159 دلار خواهيد پرداخت.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 18 مهر 1392